تغییر مالکیت و تغییرات در نوع خدمات وبسایت مشاهده اطلاعیه

بزودی info@p30script.com تایم کاری : شنبه تا چهارشنبه رشت، تختی

10 ترفند برای داشتن پیج اینستاگرام پربازدید

شاید تا به حال به این موضوع فکر کرده باشید که چگونه می توان یک پیج اینستاگرام موفق داشت و از طریق آن کسب درآمد نمود. در این مقاله با پی سی اسکریپت همراه باشید تا نکات طلایی در خصوص یک پیج اینستاگرام پر بازدید و موفق شرح داده شود.

 

پیج اینستاگرام پر بازدید آغازی برای سودآوری کسب و کارهای آنلاین:

فعالیت و تولید محتوا در اینستاگرام اصول و قواعد خودش را دارد که با توجه به تغییرات الگوریتم اینستاگرام در سال 2020 باید از آن ها آگاهی داشته باشید. اینستاگرام در حال حاضر یکی از قدرتمندترین رسانه های اجتماعی برای تعامل با مخاطبان حوزه کاری تان است. به جرات می توان عنوان نمود که چنانچه یک پیج اینستاگرام پر بازدید داشته باشید بر روی فروش شما بسیار تاثیر خواهد داشت. در زیر برخی از نکت که موجب می شود تا یک پیج اینستاگرام پربازدید ، موفق عمل نمایند لیست شده است:

1- تاثیر نام صفحه در عملکرد پیج اینستاگرام پر بازدید:

علاوه بر انتخاب نام کاربری تان که باید هم نام و مرتبط با حوزه کاری تان باشد، نام پیج را حتما باید به انگلیسی و فارسی بنویسید که کاربران با جست و جو عنوان پیج تان در اینستاگرام راحت بتوانند شما را پیدا کنند. این قضیه در آینده باعث می شود کاربران دیگری هم شما را به صورت اتفاقی پیدا کنند.

2- استفاده از کلمات کلیدی حوزه کاری در نام صفحه:

یکی از رازهای پیج اینستاگرام پر بازدید این مهم می باشد که درج کلید واژه موضوع صفحه در کنار نام پیج اینستاگرام تان کمک خوبی به دیده شدن تان می کند. اگر امکانش بود حتما در کنار نام تان از کلمه کلیدی اصلی حوزه کاری تان استفاده کنید.

3- تصویر صفحه اینستاگرام:

عکس پیج اینستاگرام شما نشان دهنده هویت کسب و کارتان است. سعی کنید از عکسی استفاده کنید که جذاب، واضح و گیرا باشد که در ذهن مخاطب بماند

4- استفاده از هشتگ های مناسب:

استفاده از هشتگ های گیرا به خصوص در بخش بیوگرافی یک تکنیک مهم برای پیج اینستاگرام پر بازدید است. لذا این گزینه می تواند بازدید بالایی را به پیج شما هدایت نماید.

هشتگ در بیو پیج اینستاگرام بیشتر برای هشتگ های اختصاصی برند یا کمپین های برندتان کاربرد دارد. تا کاربران با مشاهده هشتگ های اختصاصی، به بخشی از مطالب صفحه، مستقیما دسترسی داشته باشند. درج هشتگ های عمومی در بیو، کمکی به دیده شدن بیشتر صفحه شما نمی کند. سعی کنید چیزی که در بیو می نویسید عاملی برای دنبال کردن شما باشد.

5- استفاده از ویژگی هایلایت:

اگر قصد دارید تا یک پیج اینستاگرام پر بازدید داشته باشید، ویژگی هایلایت اینستاگرام را فراموش ننمایید.

محتوا و پست هایی که با ارزش تر هستند و می خواهید بیشتر دیده شوند را در استوری هایلایت کنید. به این صورت پست های قدیمی صفحه نیز شانس دیده شدن بیشتری خواهند داشت. سعی کنید برای هایلایت ها کاور مناسب تهیه کنید. اگر واقعا محتوایی ارزشی برای کاربر ندارد یا تاریخ انقضا دارد، هایلایت نکنید بهتر است.

6- توجه به نوع گفتار در پیج اینستاگرام:

لحن برند ثابتی در صفحه اینستاگرام تان داشته باشید. اگر لحن برند شما خودمانی است، در تمام پست ها خودمانی باشد. یا اگر لحن رسمی دارید همیشه رسمی باشید.

7- کپشن و یا توضیحات مناسب:

کپشن مناسب که درک آن نیز آسان باشد یکی از ترفند های پیج اینستاگرام پر بازدید است. برای برقراری ارتباط بیشتر با مخاطبان پیج تان حتما روی کپشن نویسی پست های خود وقت بگذارید. برای ایده گرفتن در مورد کپشن نویسی سعی کنید حتما به کپشن پست های رقبای خود نگاه کنید.

8-استفاده از ترفند call to action:

برای تعامل بیشتر و درگیر کردن کاربران با پیج تان سعی کنید از Call to Action های جذاب در پست های خود استفاده کنید. مثلا از کاربران تان بخواهید نظرشان را در مورد پست تان بگویند. یا از آن ها سوال بپرسید و یا آن ها را به هر طریقی که می دانید وادار کنید برای کاری که مد نظرتان است اقدام کنند. این مورد یکی از عامل های طلایی در موفقیت پیج اینستاگرام پر بازدید است.

9- پاسخ دادن به کامنت ها و دایرکت ها:

به نظرات کاربران همیشه پاسخ دهید و کامنتی را بدون پاسخ نگذارید. در هر شرایطی به کامنت ها پاسخ دهید حتی اگر کامنت منفی باشد. به هیچ وجه در جواب به کامنت ها برای راحت تر کردن کار خودتان فقط از ایموجی ها استفاده نکنید! با توجه به این مهم، می توانید گام مثبتی برای موفقیت پیج اینستاگرام پر بازدید خود داشته باشید.

10- به استوری ها دقت کنید:

دیدن استوری ها برای کاربران خیلی راحت تر است. استوری ها معمولا بیشتر از پست ها دیده می شوند. سعی کنید همیشه از استوری استفاده کنید. در استوری می توانید از ایده های بیشتر جهت تعامل با مخاطبان تان استفاده کنید.

 

 

مژدهی

131 مطلب منتشر شده

کارشناس ارشد مهندسی کامپیوتر(نرم افزار) که 4 سال است در زمینه ترجمه انواع متون تخصصی، انجام پروژه و پایان نامه و همچنین نگارش مقالات داخلی و خارجی در حوزه IT ، مهندسی کامپیوتر و مدیریت فعالیت دارم. با توجه به علاقه ای که به بحث سئو و بهینه سایت داشتم حدود 2 سال است که به صورت جدی بر روی مقالات این گرایش متمرکز شده ام/

درباره این مطلب نظر دهید !