تغییر مالکیت و تغییرات در نوع خدمات وبسایت مشاهده اطلاعیه

بزودی info@p30script.com تایم کاری : شنبه تا چهارشنبه رشت، تختی

موارد مهم در طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی امروزه طرفداران زیادی دارد. با توجه به رقابت فروشگاه اینترنتی لذا لازم است تا طراحی سایت فروشگاهی شما دقیق باشد تا کاربران را جذب نماید. در این مقاله تیم پی سی اسکریپت تلاش دارد تا نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی را عنوان نماید.

این روزها با استفاده از اینترنت هر کاری که مد نظرتان باشد، می توانید انجام دهید. یکی از کارهایی که در فضای اینترنت بسیار مورد توجه قرار گرفته است. و به سرعت در حال پیشرفت می باشد، داشتن سایت فروشگاهی می باشد. با اینترنت دیگر فروش محدودیتی ندارد. طراحی سایت فروشگاهی شما می تواند منجر به سودآوری کسب و کار شما در بستر اینترنت شود.

دیزاین و طراحی سایت فروشگاهی از لحاظ ظاهر

شما زمانی که یک طراحی سایت فروشگاهی برای فروش محصولات خود داشته باشید، باید به این اصل توجه داشته باشید که سایت شما مانند مغازه و ویترین کار شما می باشد. بنابراین به لحاظ ظاهری می بایست بسیار زیبا باشد تا مورد توجه مخاطبان و مشتریان شما قرار بگیرد. به همین دلیل در ابتدا اولین فعالیت شما در راستای راه اندازی سایت فروشگاهی، داشتن طراحی ظاهری زیبا و رابط کاربری مناسب می باشد. به این دلیل که مخاطبان و مشتریان شما جذب خدمات و محصولات شما شوند، زیبایی ظاهری سایت بسیار مهم و مورد توجه می باشد. شما مطمئن باشید که اگر سایت زیبایی نداشته باشید، بسیاری از مخاطبان و مشتریان بالقوه خود را از دست خواهید داد.

فرآیند خرید آسان

نکته بعدی که در رابطه با سایت فروشگاهی خود می بایست مد نظر داشته باشید، سهولت خرید از سایت می باشد. در هنگام طراحی سایت باید به این نکته توجه داشته باشید، که پروسه خرید از سایت شما به آسانی صورت بگیرد. مشتریان هنگام خرید قطعا علاقه ای ندارند، که پروسه طولانی و پیچیده ای را برای خرید محصول خود طی کنند. و در بسیاری از مواقع به دلیل پیچیده بودن پروسه خرید، بسیاری از مشتریان از خرید خود صرف نظر کرده اند.

امکان بررسی محصولات و مقایسه آنها

یکی دیگر از نکاتی که باعث می شود مشتری شما با خیال آسوده از سایت شما خرید داشته باشد، امکان بررسی و مقایسه با دیگر محصولات می باشد. برای خود شما هم قطعا این اتفاق پیش آمده که قصد خرید برای مثال پیراهنی را داشته اید و اما در بین دو انتخاب مردد هستید که کدام را انتخاب کنید. در خرید های اینترنتی از فروشگاه های اینترنتی قطعا همچنین مسائلی رخ می دهد، بنابراین بسیار هوشمندانه می باشد که شما با توجه به نوع محصولی که مشتری قصد خرید آن را دارد، شرایطی را فراهم سازید تا مشتری بتواند محصولات را با یکدیگر مقایسه کند.

توضیحات و ویژگی محصولات

فرقی ندارد که شما در سایت فروشگاهی خود چه محصولی را به فروش می رساند. در رابه با تک تک محصولاتی که در سایت فروشگاهی خود به منظور فروش قرار داده اید، می بایست درباره آنها اطلاعاتی را به خود ارائه بدهید. برای مثال اگر شما سایت فروشگاهی فروش لباس دارید، می بایست در رابطه با همه محصولات و پوشاک خود اطلاعاتی از قبیل اندازه، جنس، رنگ دقیق، نحوه شستشو و … در اختیار مخاطبان خود قرار بدهید.

و آخرین مورد در رابطه با طراحی سایت فروشگاهی، داشتن درگاه های پرداخت آنلاین می باشد. بهترین روش برای دریافت هزینه محصولات پرداخت آنها به صورت آنلاین و از طریق این درگاه های پرداخت می باشد. با استفاده از این روش هم مشتری از شیوه پرداخت خود مطمئن است و هم هزینه ها مستقیما به حساب شما واریز می شود.

مژدهی

131 مطلب منتشر شده

کارشناس ارشد مهندسی کامپیوتر(نرم افزار) که 4 سال است در زمینه ترجمه انواع متون تخصصی، انجام پروژه و پایان نامه و همچنین نگارش مقالات داخلی و خارجی در حوزه IT ، مهندسی کامپیوتر و مدیریت فعالیت دارم. با توجه به علاقه ای که به بحث سئو و بهینه سایت داشتم حدود 2 سال است که به صورت جدی بر روی مقالات این گرایش متمرکز شده ام/

درباره این مطلب نظر دهید !