تغییر مالکیت و تغییرات در نوع خدمات وبسایت مشاهده اطلاعیه

بزودی info@p30script.com تایم کاری : شنبه تا چهارشنبه رشت، تختی

معرفی 10 بازی سال 2019 که شما را جذب خود خواهد کرد

سال 2018 مملو از بازی های ویدئویی مهیج بود که توجه گیمرهای زیادی را به سوی خود جلب کرد. اکنون با پشت سرگذاشتن آن و ورود به سال 2019 میلادی وقت آن رسیده که با بازی های ویدئویی امسال آشنا شوید. اگر از علاقه مندان به بازی هستید، قطعا می خواهید بدانید که در سال 2019 چه بازی هایی معرفی خواهند شد. با این مقاله همراه باشید تا با 10 بازی سال 2019 و تاریخ انتشار آن ها بیشتر آشنا شوید.

1- Resident Evil 2

بازی Resident Evil 2 ساخت شرکت ژاپنی Capcom است و در دسته بازی های ویدیویی ترسناک قرار دارد. این بازی قرار است در 25 ژانویه منتشر شود. بازی Resident Evil 2 برای پلتفرم های مختلفی نظیر کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 ساخته شده است.

2- Trials Rising

این بازی سرگرم کننده، از جمله بازی های دوبعدی است که 12 فوریه عرضه می شود. در این بازی مهیج و جذاب باید به کمک موتورسیکلت حرکات نمایشی انجام دهید و امتیاز بگیرید. این بازی در پلتفرم های مختلفی نظیر کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس وان، کنسول بازی دستی نینتندو سوئیچ و پلی استیشن 4 پشتیبانی می شود.

3- Kingdom Hearts 3

بازی Kingdom Hearts برای مدت طولانی است که طرفداران سری جدید خود را منتظر گذاشته است. در این بازی شخصیت های قهرمان دیزنی و همچنین شخصیت های مجموعه فاینال فانتزی با یکدیگر متحد می شوند و مبارزه ای طاقت فرسا اما جذاب را علیه دشمن اهریمنی به نمایش می گذارند. در بازی Kingdom Hearts 3 شما می توانید به همراه قهرمانان آن تجربه ای فراموش نشدنی را تجربه کنید. این بازی در 29 ژانویه منتشر خواهد شد و سازگار با پلی‌ استیشن 4 و ایکس باکس وان طراحی و تولید شده است.

4- Jump Force

این بازی یک بازی جنگجویانه است که قرار است طرفداران خود را در 15 فوریه 2019 شگفت زده کند. این بازی از قاعده “بکش برو جلو” تبعیت می کند. شما می توانید Jump Force را در کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن 4 و همچنین ایکس‌ باکس وان اجرا کنید.

5- Anthem

این بازی توسط استودیوی بایوور طراحی شده که قرار است در 22 فوریه در اختیار علاقه مندان به بازی قرار بگیرد. در این بازی شخصیت هایی وجود دارند که همانند مردان آهنی لباس به تن دارند و شما در پشت نقاب آن ها قرار دارید. شخصیت های این بازی می توانند حرکات پرشی و تخیلی فوق العاده ای انجام دهند. بازی Anthem بر روی کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قابل اجرا است. پیشنهاد می شود مقاله تولید محتوا چیست و چگونه باید باشد را در پی سی اسکریپ دنبال کنید.

6- Dead or Alive 6

این بازی ویدیویی قرار است در 15 فوریه برای علاقمندان خود عرضه شود. بازی مرده یا زنده 6 دنباله نسخه 5 این بازی است. این بازی را می توانید در پلتفرم های مختلف نظیر کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان اجرا کنید و از آن نهایت لذت را ببرید.

7- Total War: Three Kingdoms

در این بازی به وقایع تاریخی پرداخته شده و شخصیت ها و قهرمانان مشهور چینی در آن دیده می شوند. این بازی ویدیویی در 7 مارس 2019 وارد بازار خواهد شد تا علاقمندان به دنیای بازی خصوصا بازی های تاریخی را جذب خود کند. این بازی را می توانید در کامپیوتر شخصی خود اجرا کنید و از بازی با آن نهایت لذت را ببرید.

8- The Sinking City

این بازی یکی از بازی های متفاوت سال 2019 میلادی است که قرار است در 21 مارس منتشر شود. بازی ویدیویی The Sinking City در دسته بازی های ماجراجویانه و ترسناک قرار دارد. این بازی مهیج و اسرارآمیز بر روی کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قابل اجرا است.

9- Tropico 6

تاریخ نشر این بازی 29 مارس اعلام شده است. در بازی ویدیویی Tropico 6 باید به عنوان یک شخصیت مهم، کشور خود را بهبود ببخشید.

10- Team Sonic Racing

در این بازی ویدیویی شخصیت سونیک در بازی Racing ظاهر شده است. این بازی در دسته بازی های مسابقه ای قرار دارد که تواند از محبوبیت ویژه ای نزد گیمرها برخوردار شود. این بازی در تاریخ 21 می 2019 منتشرخواهد شد. شما می توانید بازی Team Sonic Racing را در پلتفرم‌های مختلفی نظیر کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ اجرا کنید.

فاطمه

24 مطلب منتشر شده

مهندس کامپیوتر، فعال در زمینه تولید محتوا به صورت حرفه ای و تمام وقت. تولید محتوا و نگارش یکی از سرگرمی‌ها و دغدغه من است که سعی می کنم آن را به‌صورت حرفه‌ای دنبال کنم.

درباره این مطلب نظر دهید !