عمومی

چگونه می توانم محصولات را در فروشگاه سفارش دهم؟

محصولات مورد علاقه خود را مرور کنید، آنها را به سبد خرید اضافه کنید، سپس از یک صفحه خرید استفاده کنید تا آنها را به خانه خود تحویل دهید. شما همچنین می توانید Quick Buy را فورا فقط یک محصول خاص را که دوست دارید خریداری کنید. بسیار ساده و آسان برای استفاده.

چگونه یک محصول را جستجو کنم؟

جستجو برای محصولات مورد علاقه خود را ساده در موضوع نیترو ساخته شده است. شما می توانید از نوار جستجو در هدر های منو یا نوار جستجوی پیش فرض WordPress استفاده کنید. شما همچنین می توانید از جستجوی زنده برای صرفه جویی در وقت خود و بلافاصله مشاهده نتایج جستجو استفاده کنید.

آیا باید برای سفارش من به طور کامل پرداخت کنم؟

دروازه پرداخت ما با گواهینامه های مختلف قابل اعتماد است. با این حال، برای هر سفارش بیش از ۵۰ دلار، می توانید پرداخت کامل یا فقط جزئی پرداخت کنید. هنگامی که فرستنده ما بسته شما را به شما می دهد، می توانید باقی بمانید. حالا شما می توانید هر اقلامی را که دوست دارید در فروشگاه ما بدون نیاز به پرداخت یک بار دریافت کنید. ما امیدواریم که این گزینه پرداخت انعطاف پذیر، شما را محتوا کند. خرید خوبی داشته باشید!

مرتب سازی

فرآیند سفارشات امن است؟

ما هرگز اطلاعات شخصی شما را برای اهداف دیگری از تحویل سفارش به اشتراک نمی گذاریم. تمام اطلاعات شما در فروشگاه ما امن است. علاوه بر این، روش پرداخت ما همیشه امن است. شما می توانید با استفاده از کارت اعتباری، Visa / Mastercard، یا Stripe و PayPal پرداخت کنید.

چگونه می توانم اقلام را در سبد خریدم خرید کنم؟

برای خرید اقلام خود در سبد خرید که به آدرس خود ارسال شده است، به طور مستقیم به پرداخت پرداخت می شود. در اینجا شما می توانید از چند مرحله یا یک صفحه (که به مراتب کوتاه تر و صرفه جویی در وقت صرف می شود) را انتخاب کنید. اطلاعات تماس خود را وارد کنید، یک روش تحویل را انتخاب کنید، و اطلاعات تحویل به ما اطلاع دهید که در آن ما می توانیم سفارش به شما ارسال.

من مشکل خرید سبد خرید دارم چه کار کنم؟

اگر هنگام استفاده از فروشگاه ما مشکلی داشته باشید، لطفا از طریق فرم تماس با ما اطلاع دهید. شما همچنین می توانید با شماره تلفن های تلفن همراه در پایین صفحه Shop تماس بگیرید. تیم پشتیبانی ما هر مشکلی را برای شما در کمتر از ۱۲ ساعت (برای مشتریان در ایالات متحده) و تا ۲۴ ساعت (برای مشتریان خارج از ایالات متحده) را حل خواهد کرد. ما همیشه برای کمک به شما هستیم.

مشتری مورد نظر

مشتری مورد نظر چیست؟

یک مشتری ترجیح داده مشتری است که تاریخچه مقدار سفارش کامل را از ۵۰۰۰ دلار داشته باشد. هر بار که سفارش خود را در سایت ما انجام می دهید، می توانید کل سفارش سفارش خود را مشاهده کنید (از جمله حمل و نقل، مالیات بر ارزش افزوده، و سایر هزینه ها)، با مجموع مقدار سفارش باقی می ماند برای رسیدن به حساب مشتری ترجیح داده شده.

چگونه می توانم ثبت نام کنم تا مشتری مورد نظر شود؟

برای اینکه مشتری مورد نظر شما باشد، باید تاریخچه مقدار سفارش کامل را از ۵۰۰۰ دلار داشته باشید. ما به صورت خودکار به شما اطلاع می دهیم که شما واجد شرایط دریافت یک حساب کاربری مورد نظر هستید. در عین حال، مقدار کلی سفارش شما همیشه در حساب شما ذخیره می شود. بنابراین شما به راحتی می توانید مقدار سفارش باقیمانده مورد نیاز برای رسیدن به مشتری مورد نظر را بررسی کنید.

اگر من شناسه مشتری مورد نظر من را فراموش کنم چه؟

در صورتی که شناسه مشتری مورد نظر خود را فراموش کرده اید، لطفا دستورالعمل را دنبال کنید، یا از طریق ایمیل یا خط تلفن با ما تماس بگیرید تا رمز عبور خود را بازنشانی کنید. اگر فکر می کنید ID شما هک شده است، لطفا به ما ایمیل بزنید تا بتوانید حساب خود را بازیابی کنید.